›  Akce

„Elektronický svět daňařů a účetních“ 3.4.2019

Okresní hospodářská komora Kroměříž

Vás zve na seminář:

„Elektronický svět daňařů a účetních


Termín:             
3. dubna (středa), začátek v 9:00 hod, prezence od 8:30

Přednášející:    

Milan Vodička - daňový poradce

Místo konání:   
školící místnost OHK Kroměříž, Velehradská 625, 1.patro, vlevo, zádní čast chodby, vchod z Hanáckého náměstí

Účastnický poplatek:       
členové OHK Kroměříž         1 500 Kč/1 účastník 
nečlenové                             2 000 Kč/1 účastník

 v ceně je zahrnuto občerstvení a případné materiály

Platba:          
Bankovním převodem – poplatek za účast poukažte na náš účet: 107-3708610297/0100,
jako VS uveďte vaše IČ, po obdržení platby vám bude vystavena faktura.

Platbu můžete provést i v hotovosti na místě.

Kontakt na kancelář:        
Okresní hospodářská komora Kroměříž, Velehradská 625, 1.patro, vlevo, zádní čast chodby, vchod z Hanáckého náměstí
tel: 603 247 784 nebo e-mail: ohkkm@ohkkm.cz
 

Od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR ev. č. 1366, v období 2011-2012 člen Prezidia, garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR.
V letech 1993-2009 manažer softwarových firem, zaměření na komplexní systémy pro velké a střední firmy, manažerské, controllingové a reportingové nadstavby.
Přednášková činnost pro Controller institut Praha, agentury VOX, Consulting Point, MIS AG, Verlag Dashöfer, KCU, Svaz účetních, Salvia, Pragoecon, KDP ČR a další.

Cíl semináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje elektronizace státní správy (eGovernment) a s novinkami v oblasti digitalizace daní a účetnictví. Zabývá se otázkami, jak lze elektronicky komunikovat se správcem daně a dalšími orgány veřejné moci, ale i v soukromoprávním styku. Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků, asistenti daňových poradců 

Témata:

  • Vliv IT na správu daní, náhrada papírové formy
  • Strategie eGovernment, Smart Administration, výhled do roku 2020
  • Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě
  • eObčanka, eIdentita, Portál občana – novinky v ČR
  • Evropský rozměr – jak je to v EU?
  • QR kódy, digitální písemnosti – pohled účetní a daňový
  • Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály
  • Nespolehlivý plátce, ručení, internetové registry DPH a VAT
  • Elektronická daňová tvrzení – DPH, daně z příjmu, daňový řád
  • Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností
  • Digitální přílohy – průkaznost, archivace, praktické nástroje
  • Co je to cloud a jak lze využít
  • Zabezpečení, kryptování a šifrování (i ve vztahu k GDPR)
  • Rizika a hrozby v oblasti IT

Elektronický svět daňařů a účetních [DOC, 133 kB]

Přihlášení na seminář

Název semináře:
Název organizace:  *
Adresa organizace:  *
Kontaktní osoba:  *
IČ:  *
DIČ:  *
Číslo účtu:  *
Způsob platby:  *
Telefon:  *
E-mail:  *
Účastníci:  *
Vložit poznámku
 
Šancí je změna - pracovní portál
Užitečné odkazy
Obchodní podmínky
Kontakt

Komenského náměstí 435
761 01 Kroměříž

Tel.: +420 603 247 784